poniedziałek, 18 października 2010

Córka oficera

Mam teraz dużo wolnego czasu więc wykorzystuję go między innymi na czytanie. Zdaje sobie sprawę z tego, że to moje ostatnie "chwile wolności" :)
Chciałam się z Wami podzielić moim zdaniem tzw. "dobrym czytadłem". Jest to historia córki polskiego oficera, historia czasów II wojny światowej, historia tocząca się w stalinowskim łagrze, czy irańskim Teheranie. Opowieść ta porusza, szokuje i pokazuje ogrom i tragedię wojny - znów z innej perspektywy - bo tym razem oczami młodej, pełnej ideałów Marty. Śmierć, miłość, samotność, przyjaźń, oddanie... naprawdę powieść napisana z rozmachem.
Przepisując z okładki "pierwsza taka powieść od czasów Doktora Żywago"...


Polecam gorąco i czekam na wasze propozycje ciekawych książek.

2 komentarze:

  1. Historia oparta na czasach II Wojny Światowej zawsze jest dla mnie interesująca. Widzę,że mamy podobne predyspozycje czytelnicze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Właściwie ja czytam dosłownie... WSZYSTKO CO MI W RĘKĘ WPADNIE :)... dlatego będzie dość różnorodnie, ale wydaje mi się, że własnie w tym tkwi siła ;)

    OdpowiedzUsuń